CooperVision EyeCare Prime

Bijna 1/3 van alle bezoeken aan e-commerce sites voor kleine en middelgrote ondernemingen komt van zoekmachines. Onderzoek toont aan dat 51% van de kleine tot middelgrote ondernemeingen een omzetstijging realiseert als gevolg van hun toegenomen internetgebruik. Uw digitale performance wordt dus jaar na jaar belangrijker voor verdere groei.

 

Zichtbare resultaten door betere digitale performance

het doel van EyeCare Prime is u op weg te helpen om zo goed mogelijke te communiceren met uw klanten. EyeCare Prime helpt u ervoor te zorgen dat uw aanwezigheid in sociale media, op het web en uw mobiele aanwezigheid online resultaten oplevert voor uw winkel. 

De voordelen van EyeCare Prime voor u:

  • Begeleiding door zeer bekwame e-Business consultants die samen met u een actieplan voor uw winkel(s) opstellen
  • Delen van bedrijfskennis met voorbeelden uit de hele sector en benchmarking
  • Op maat gemaakte e-Business assessment op het gebied van sociale media, de aanwezigheid op het web en de mobiele aanwezigheid
  • Een GRATIS evaluatie na 6 maanden
  • Support van de e-Business consultants gedurende 12 maanden
  • Permanente ondersteuning om te blijven groeien en mee te zijn met de nieuwste ontwikkelingen.

 

Wat kunt ú met het e-Business plan doen?

  • lk e-Business plan wordt op maat gemaakt, zodat u kunt kiezen om het stap voor stap te volgen of te focussen op specifieke punten, zoals het verbeteren van uw zichtbaarheid op sociale media.
  • U beslist zelf hoe u te werk gaat - onze digitale specialisten staan gedurende 12 maanden voor u klaar voor nader advies.

 

EyeCare Prime helpt u ervoor te zorgen dat uw online aanwezigheid resultaten oplevert voor uw winkel.

Het EyeCare Prime rapport levert inzicht langs 4 assen:

Sociale media en afspraken met klanten
Het plan evalueert uw activiteiten op sociale media en adviseert over kanaalgebruik en wat het beste werkt om de afspraken met de klanten zo goed mogelijk te beheren.

Aanwezigheid op het web van opticiens
Het plan laat zien hoe webcontent, een professionele aanpak, merkconsistentie en zichtbaarheid op de meest gebruikte zoekmachines en sociale media u kunnen helpen online aanwezigheid van uw winkel(s) te versterken. 

Mobiele aanwezigheid
Volgens Google is 40% van alle mobiele zoekopdrachten lokaal. Het plan evalueert hoe effectief uw mobiele aanwezigheid is en hoe u uw vindbaarheid via een mobiel toestel kunt verbeteren. 

Beheer van uw online reputatie
Uw online reputatie is wat er over uw winkel op het web wordt geschreven. Het plan zal uw reputatie evalueren en aanbevelingen doen over hoe u de reputatie kunt sturen.

 

Hoe werkt EyeCare Prime e-Business
 

1. Gesprek over uw e-Business plan 

Uw CooperVision sales rep zal uw huidige doelstellingen en plannen op het gebied van e-business met u.

2. Op maat gemaakt e-Business plan

Ons EyeCare Prime e-Business team schrijft een persoonlijke basis van het gesprek en biedt u online onderzoeksinformatie en benchmarkgegevens met relevante branches.

3. Best-in-class oplossingen

U beslist zelf wat het beste atieplanvoor uw winkel is. Voor vragen over de uitvoering van het e-Business plan en de technologische oplossingen kunt u terecht bij uw e-Business consultant.

4. Follow-up, benchmarking en voorbeelden

Realiseer uw e-Business doelstellingen en mijlpalen met ondersteuning en follow-up van ons EyeCare Prime team.

 

Meer weten?

Meer inzicht in uw online prestaties? Neem contact op met customer service op t. 0800 - 90 977 of met uw CooperVision sales rep en vraag naar de voorwaarden voor EyeCare Prime.