Help uw nieuwe lenzendragers voor betere klantenbinding

De eerste weken dat iemand voor het eerst lenzen draagt, zijn van cruciaal belang. Niet alleen moeten hun ogen wennen aan de nieuwe lenzen, waarin u tijd en moeite hebt geïnvesteerd bij het aanmeten, maar ze moeten zich ook instellen op het inzetten, eruit halen, reinigen en verzorgen van hun lenzen.

Waarschijnlijk hoort u klanten vaak zeggen dat ongemak hun voornaamste reden is om geen lenzen meer te dragen. Veel oorzaken van ongemak kunnen worden herleid tot het niet goed omgaan met en niet goed reinigen van de lenzen, of het niet altijd naleven van uw aanbevelingen voor het draagschema door de klant.

Daarom hebben we hulpmiddelen op uw website geplaatst om ze te helpen zich aan hun lenzen aan te passen, en hun lenzen dagelijks goed en regelmatig te verzorgen. Stuur uw klanten door naar Hulp voor nieuwe lenzendragers, waar ze duidelijke, gemakkelijk te volgen tips zullen vinden voor het eerst inzetten van hun lenzen, goed reinigen en verzorgen, en waar ze de eerste dagen dat ze lenzen dragen, op moeten letten. Er zijn ook geïllustreerde stappengidsen en video's beschikbaar.

U kunt deze herinnering om Hulp voor nieuwe lenzendragers te bezoeken ook downloaden en verspreiden als u weer een recept voor nieuwe contactlenzen voorschrijft. Klanten kunnen die op de badkamerspiegel of koelkast hangen ter ondersteuning bij die belangrijke dagelijkse rituelen. Dit hulpmiddel is onderdeel van onze inzet om u te helpen de best mogelijke zorg aan uw klanten te geven.