Het CooperVision advantage programma bevat diverse Business Services die uw ondernemerschap ondersteunen en de groei van uw winkel een stimulans geven. Een belangrijk onderdeel hiervan is het trainingsprogramma van CooperVision Training & Development. De trainingen zijn ontwikkeld om u te helpen met het aanbieden van uitstekende oogzorg, waarbij het genereren en behouden van nieuwe en bestaande klanten centraal staat. Het resultaat hiervan is een groter én loyaler klantenbestand.
“Let’s grow together”
Goede zorg voor uw klant begint met heldere communicatie en het scheppen van de juiste verwachtingen. Wanneer u beschikt over gedegen en actuele kennis en vaardigheden, bent u voor uw klant een betere gesprekspartner en levert u op elk moment van de ‘customer journey’ een toegevoegde waarde. CooperVision breidt daarom de technische trainingen uit met aandacht voor verkoop- en communicatieaspecten. Hiervoor is zelfs –speciaal voor de extra ambitieuze ondernemer- een volledige Academy ontwikkeld.
Voor iedereen een passend aanbod
Geen twee ogen of klanten zijn hetzelfde en ook geen twee optiekwinkels zijn identiek. CooperVision heeft onderzocht waar de verschillende behoeften liggen en aan de hand daarvan een aanbod op maat gemaakt: het complete Training & Development-programma. Alle trainingen hebben een duidelijke samenhang en zijn gericht op zowel het vergroten van de technische kennis als het verbeteren van de communicatie met de consument. Net als de markt is ons trainingsaanbod voortdurend in ontwikkeling. Wij nodigen u uit om regelmatig onze site te bezoeken of contact op te nemen met uw Business Development Manager.
InHouse training
Bij CooperVision worden we gedreven door het leveren van innovatieve contactlenzen om je consument te helpen iedere dag beter te zien. We willen je als oogzorgspecialist helpen met veel vertrouwen ook onze speciale producten aan te passen. Hiervoor bieden wij onze InHouse trainingen aan.
Professional Affairs training
Door je aan te melden voor trainingen die je hier vindt, kan je je klinische, technische en communicatieve vaardigheden ontwikkelen, om zo een echt verschil maken in de service die je biedt aan je dragers. Daaronder vallen onderwerpen als de keuze van de juiste soort contactlens voor je klant, tips voor communicatie, contactlens aanpassingen en nazorg, en het verbeteren van de klantervaringen in je winkel.
Columns
De Professional Affairs Managers van CooperVision laten hun licht schijnen over de huidige tijd van contactlensspecialist zijn.
Wij blijven ons trainingsaanbod voortdurend ontwikkelen.
Interesse om een training bij te wonen?
Neem contact op met uw CooperVision Business Development Manager